Mobiltelefon, mobil, telefon, adás, vétel, csere, szerviz

Szerviz

A termék javítása Pick-Up & Return szolgáltatás keretén belül történik, mely az első 3 hónapban ingyenes az Ön számára.

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

  1. 1. Győződjön meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítást kikapcsolt, melyek akadályozhatják technikusainkat abban, hogy teljeskörűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a terméket. Android-os készüléken lépjen ki Google fiókjából, Apple termékeknél kapcsola ki a Find my iPhone alkalmazást, semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a termék, stb.
  2. 2. Töltse ki az itt található űrlapot, majd nyomtassa ki, és mellékelje. Ha nem tud nyomtatni, kérjük egy papírra írja le az itt bekért adatokat, és azt mellékelje.
  3. 3. A terméket csomagolja vissza dobozába, minden gyári tartozékával. Mellékelje a számla másolatát vagy az eredeti számlát. A dobozt egy zárt csomagba is rakja bele, ami lehet akár egy reklámszatyor is, amit celluxszal körbeteker. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni!
  4. 4. A futár legfeljebb 2 munkanapon belül átveszi a meghibásodott terméket az Ön által megadott címen. Kérjük legyen elérhető!
  5. 5. A termék javítás utáni visszaküldése is futárszolgálattal történik. A javítás alatt e-mail-ben tudunk felvilágosítást adni. A termék elkészültekor felhívjuk, hogy a terméket hova küldhetjük.

1. lépés: kérjük adja meg adatait!

Név
Telefonszám
Email
Irányítószám
Helységnév
Utca, házszám, emelet, ajtó

2. lépés: kérjük adja meg a készülék adatait!

Készülék
IMEI?
- VAGY -
Sorozatszám?

3. lépés: mikor vásárolta a készüléket?

4. lépés: kérjük írja le, mi a probléma!

Kérjük, hogy a lehető legrészletesebben és legérthetőbben írja le, hogy mi a probléma!

Ugye Ön nem robot?

Tipp: A helyes válasz 3 betűs!

A MEHET gomb megnyomásával automatikusan elfogadja a lentebb részletezett szerviz szabályzatunkat!

MEHET

Szerviz szabályzat

Sajnos a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt a szakszerviz végzi, ezért kérjük várja meg, míg értesítjük Önt! Megértését és türelmét köszönjük!

Kereskedelmi számainkon nem tudunk felvilágosítást adni a garanciára leadott készülékekről!

Érdeklődni a szerviz@gsmvonal.hu email címen tud.

A szolgáltatás - amennyiben a termék gyári hibás - 3 hónapon belül ingyenes.<
3-12 hónap között Budapestre oda-vissza összesen 3.000Ft, míg vidékre összesen 4.000Ft.

NEM tartoznak a jótállás körébe:

  1. 1. A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  2. 2. A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán illetve a kopás nem tartozik a garanciális körbe.
  3. 3. A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  4. 4. Határozottan felhívjuk az Önök figyelmét arra, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága (mint például: rádióhallgatás, MP3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, email, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a tőlünk telhető legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, email, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük érdeklődjön szolgáltatójánál.
  5. 5. A készülék kiegészítőire korlátozott szavatosságot tudunk biztosítani. Az eladási csomagban található különálló tartozék és a kiegészítők meghibásodása készülék cserét nem von maga után. Akkumulátorra, headsetre, töltőre, adatkábelre, memória kártyára, tokra, hátlapra, egyéb kábelekre és egyéb kiegészítőkre 6 hónap szavatosságot tudunk biztosítani. Amennyiben ezeknél nem gyári hibáról van szó, sajnos nem áll módunkban cserélni.

A jótállás érvényét veszti:

  1. 1. Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésnek megfelelő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (beázás, leejtés, erős nyomás, stb.), vagy egyéb, a tulajdonba vétel után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak rendeltetésellenes használat az olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a termékre vonatkozó, a gyártó által meghatározott értékeket. Ha a készülék külső beavatkozás miatt hibásodik meg, minden esetben jegyzőkönyvet és fényképet készítünk a hibás alkatrészről, melynek másolatát át tudjuk adni Önnek. Ez a jegyzőkönyv igazolja, hogy továbbiakban a javítást csak fizetés ellenében tudjuk vállalni, ha egyáltalán gazdaságosan javítható a készülék.
  2. 2. Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, megrongálják, nem egyezik a számlán vagy jótállási jegyen szereplő számmal.
  3. 3. A termékre nem a gyártó által forgalmazott, illetve szakszerűen telepített, illegális, feltört, nem legális szoftver rátöltése. Ide tartozik bizonyos modelleknél a nyelv elvesztése, bizonyos menü pontok átrendezése. A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást, amennyiben legális szoftver van a készüléken.
  4. 4. A készülékeken csak abban az esetben javasoljuk a szoftver frissítést, amennyiben azt szakszerűen meg tudja csinálni, és tudja, hogy az új szoftver képes arra a nyelvezetre (különös tekintettel a magyar nyelvre), amin használni szeretné. A terméken visszafelé nem tudunk szoftvert frissíteni, tehát ha az új szoftver verzióban nincs pl. magyar nyelv, vagy valami nem úgy működik, ahogy Ön szerette volna, úgy abban nem tudunk segítséget nyújtani, amíg a gyár nem ad ki újabb verziójú szoftvert.
  5. 5. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.